Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2018 15:34 - Как да не се комплексираш
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4124 Коментари: 28 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В Блог бг изглежда съм от малкото  със скучна професия, достатъчно възрастен, и още 

по дъстатъчно глупав. Изглежда само мен ме "удари" стагнацията та доходите ми от

работа намаляха, разделих се с персонал, и дори не живея в къщата си/не ми е по джоба/

, а се преместих в апартамент, при това в не така престижен квартал. Не съм  подсигурил

деца и внуци/та да не пипнат работа/ , а то децата почнаха да печелят/от заплата/

повече  от мен. Най вероятно скоро ще ме "надбягат " и внуците. Не ръководя тръстове,

а и там където имах някаква позиция ,прокуристи  поеха нещата. Тоест ако 

Смирненски беша написал " стълбата " за мен щеше да е едно слизане, не ти е работа.

Нямам "ямаха"-имам  педалетка и то на повече от 10 години. Не мога програма на миксер

да направя, марксист съм , а имам наглостта да имам изисквания.

Или както ми каза един с "ямаха"-ти си нищо ...празното на нищото. Не ръководиш

или не работиш за световни компании, не си "убил човек", не искаш и да набиеш някого.

Абсолютно непълноценен , би добавил един ариец в блога. И дърт и грозен би се 

включила една колега блогър с наистина красив аватар. Направо " мерд" би  била 

позицията на БНР в Брюксел  И въобще да си ЕПМ биха ми казали от Делиормана-къде 

се бутам сред ВИП персоните в блога? А един "ароматен" би казал-какво искате от човек,

който в гимназията сричаше и  дори на стари години е толкова глупав, та не си изтегли

един "редактор" да не става за смях с правописа си.

Е такъв съм си и благодаря на съдбата , че ме срещна  с ВИП персони в блога.

То някога и аз исках да ставам ВИП. Първата западна кола , която карах бе  Ягуар

-на Николай Гяуров. Даде ми я човекът да се врътна из Филибето/служех тогава там/

виждайки с какви светнали очи я гледах. легна ми на сърцето тази кола и много 

съм си мечтал за "ягуар". Дойдоха промените и нали съдбата е сляпа понякога

посъбрах парици за такава кола. Ходих , гледах я , пробвах я... и бях пред покупка

Съдбата по някога е сляпа, но понякога и ти подсказва. Случи се , че  бях поканен 

на приятелка на рожден ден, а там и Евгени Минчев. Вероятно щом ме види 

ВИП почва да се дразни. Почна да ме пита колко ми е голям апратаментът, 

каква кола карам и т н. Каза че неговият апартамент е с хол в който ще се загубя,

а че колата му ягуар, и че ако съм бил по възпитан щял да ми даде да я измия.

Колата наистина му беше ягуар/втора ръка/, но познавах коперацията в която живее

-срещу училището Денкоглу-дом в който макар и мизерабъл , не бих влязъл.

И всичката тази ярост бе заради един мой въпрос. Хвалеше се ВИПа, че имал вече 5

книги, а и пишел още две.  Не знам защо , но вмъкнах в разговора следните примери-че

Сократ не е написал нито ред/считал мислите си незначителни за поколенията/, че

Лермонтов е оставил едни коректури, че нашата Петя дубарова една тетрадчица.

Сигурен бях , че 9 от 10 души чуейки името на всеки един от тях ще каже , че Сократ е

философ и каменар/склуптор/, Лермонтов и Дубарова поети.  Попитах "невинно ", какво

ще кажат 9от 10 като чуят името на Евгени Минчев....И се почна тази с апартаментите, с

колите...с хонорарите, с принцовете и принцесите  които само го чакат да отиде

в Лондон. Разбира се и за съд спомена...Все едно Блог бг...

Е , на другия ден се обадих, че няма да купувам " Ягуар"-немал съм глава за такава 

глава-народни коли съм си купувал от тогава-общо взето вагаджия станах. Не ща да

съм ВИП!








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - венци..щях да пускам нещо..
03.05.2018 15:45
за ФБ комплексарите/то тук стана и по-зле..
и ти ме изпревари..
с тъз динамична дислексия, и скоростна логорея..
многоо ще сложиш..в джоба..
ее, сега чакаме и бат Ики Маус от Париж,Мулен Руж..
айде на каффе...
цитирай
2. radostinalassa - Правилно.
03.05.2018 15:46
Важното е да се научат децата сами да си изкарват хляба. Това с подсигуряването им е доста несигурно и неправилно / обикновено става за сметка на труда на други хора /. А най - важното е здравето. Да не забравяме ,че страхливите боледуват от бъбреци, а алчните никога няма да имат здрави очи, а перверзните - от всички възможни болести.
цитирай
3. nalia - Елегантно, с финес и чувство за хумор, Венци
03.05.2018 15:56
Липсва Валери да го жегна някак:))
цитирай
4. vencivaleri1951 - :)))
03.05.2018 16:03
troina написа:
за ФБ комплексарите/то тук стана и по-зле..
и ти ме изпревари..
с тъз динамична дислексия, и скоростна логорея..
многоо ще сложиш..в джоба..
ее, сега чакаме и бат Ики Маус от Париж,Мулен Руж..
айде на каффе...


Абе мани го "Ико"-спи някъде под мостовете
цитирай
5. vencivaleri1951 - Не думай
03.05.2018 16:07
radostinalassa написа:
Важното е да се научат децата сами да си изкарват хляба. Това с подсигуряването им е доста несигурно и неправилно / обикновено става за сметка на труда на други хора /. А най - важното е здравето. Да не забравяме ,че страхливите боледуват от бъбреци, а алчните никога няма да имат здрави очи, а перверзните - от всички възможни болести.


Не съм алчен, но почнах да недовиждам-ще слагам май очила. Иначе има опасност с бъбреците, щото много ме е страх в последно време. Едни ходят из блога и бият...
цитирай
6. vencivaleri1951 - к, ъв
03.05.2018 16:09
nalia написа:
Липсва Валери да го жегна някак:))


Хумор-от Долно Уйново-каза една уйна
цитирай
7. starforlife - Виж сега, Венци... Ще ти надраскам някои неща, та дано се осефериш.
03.05.2018 16:15
Първо за "Ямахата": Ако не си разбрал - това е приказка на твоя авер Блеки, а не моя.
Той, когато предизвика онази среща, каза, че ще дойде с "Ямаха"та и ще ми я навре...
Сега... Аз като тъп - естествено схванах, че говори за двигател за лодка "Ямаха".
А ти като по-умен - по-добре не говори за неща, които не си разбрал, защото виждаш ли как преиначаваш информацията?

Второ за професионализма ми и човещината ми: Както всъщност и за физиката ми.
Имам постинг от преди няма час. Казах ти - правя ги за по 10-тина минутки и понеже едно минимум 5 часа дневно съм пред компютър - е естествено присъствието ми да е по-осезателно, а не, че тук живея.
От този постинг:
- ще видиш колко съм възпълен и прецениш дали шамбала и рустам са правите
- ще прочетеш думи на моя градска, познаваща ме реално, която не съм виждал и чувал вече над 10 години и ще прецениш що за човек и специалист съм
- ще видиш моя ебавка с Гугъл, която ще ти покаже, че предпочитам интелектуалните ебавки (и си ги създавам) пред просташките.
Но тук няма такова ниво, освен в един тесен мой кръг. Сори за надувката.

Трето за подсигуряването, защото и него си извадил от контекста: Божидар е името на големият ми син. На 21 години е. Не него не му са нужни къщи и апартаменти, които баща му да му даде в аванс (помагат с факта, че може да твори спокойно и с размах, живеейки по-спокойно), просто защото на 21 работи за над 3к заплата.
(Негови връстници от П-ще, мои възпитаници като първоначален тласък в АйТи сферата - също работят по на 19-20 години за заплати, които са на европейско ниво и в такива Деца ми е надеждата, а не в дървенофилософски сухари като твоите приятели тук)
Беше на 17 когато завърши Софтуерната Академия на "Телерик". Пътуваше от Пловдив, където учеше в Испанската гимназия, за да учи и в "Телерик".
Съсипия.
Но аз не съм го насилвал. Просто правилно съм го възпитал и той знае да работи 10 години за име, за да работи после името 50 за него.
Ако напишеш в Гугъл Божидар Гевечанов - ще ти излезнат десетки резултати и там ще видиш как един пъпчив младеж, учи на програмиране (хонорован преподавател в "СофтУни" е) два пъти по-големи от него.
Малкият ми няма размаха на ума за Програмист, но пък отлично се справя в сфери като уеб-дизайн и подобните и прави клипове дори за "Нешънъл".
Той пък е на няма и 17, а месечно си докарва по 200-250 лева сам.

Схващаш ли колко далеч от Истината са някои твои представи, Венци?
цитирай
8. radostinalassa - vencivaleri1951
03.05.2018 16:36
Щом се слагаш над Авицена, добре. Нека те лекуват днешните доктори, успех
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ти от Панагюрище ли си
03.05.2018 17:08
[quote=starforlife]Първо за "Ямахата": Ако не си р

Второ за професионализма ми и човещината ми: Както всъщност и за физиката ми.
Имам постинг от преди няма час. Казах ти - правя ги за по 10-тина минутки и понеже едно минимум 5 часа дневно съм пред компютър - е естествено присъствието ми да е по-осезателно, а не, че тук живея.
От този постинг:
- ще видиш колко съм възпълен и прецениш дали шамбала и рустам са правите
- ще прочетеш думи на моя градска, познаваща ме реално, която не съм виждал

Един от първите Ай Ти специалисти и мой директор в института бе от Панагюрище. Професор Емил Бекяров Те са известна фамилия/ или поне бяха преди да дойдат ВИПовете)/ Баща му беше генерал от преди 9ти септември.
Аз от вашите неща не разбирам, но това което ме впечатли бе , че след като преди два дни му бяха разбивали камъни в бъбреците , проведе изпит и пред дамите/студентките/ стоеше прав докато ги изпитваше.

За " Ямахата " и въобще. Нещо гети ми говори за ямаха, не съм го разбрал, но тук не става въпрос за подробностите Жоро. Не знам дали ходиш на лов/впрочем ти ако ходиш, ходиш на сафари:)/ , но имаше един период в който аз ходех/отказах го след първата сърна/. В дружинката имаше министър, двама генерали, професор, машинист, фрезист, току що завършил студент/аз/, готвачка.... Тоест много различни статуси, но всички бяха забравили длъжностните си характеристики в къщи. Стреляше най добре машиниста, тичаха най-добре генералите... Всеки намери съвсем друго място в дружинката и гледаше да е полезен, независимо от позицията си в обществото.
Вчера в твоят пост изказът в много коментари бе безобразен. Аз не бих търпял подобни простотии ако бях домакин. Опитах се да вразумя дамите, а ти ми "скочи"
Това , че си се родил умен, красив, талантлив.... не е заслуга , а задължение
Парите, статуса, успехът не са синоним на щастие и полезност. Много често е обратното. Германецът се хвали колко души е убил дядо му-колко си спасил е градивното в един живот За това ми е приказката...
цитирай
10. apostapostoloff - Браво!
03.05.2018 17:12
Най- сетне и ти да напишеш нещо свястно, приятно, хубаво. Спреш ли да драскотиш тъпотии за социализЪма и Русията, се превръщаш в доста поносим човек.

А с Евгений и аз съм имал взимане- даване и, както вече се досещаш, и с него съм се ебавал, както с всички вас. Такъв ми е просто адетът, манталитетът, характерът.

Твоят случай доказва, че и от Евгений има някаква полза.

Що се отнася до книгите, те не са негово творение, защото той не е от най- интелигентните ни съвременници.

Ще спра дотук... За останалото ти може да се досетиш и сам.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Заради теб се постарах...
03.05.2018 17:21
apostapostoloff написа:
Най- сетне и ти да напишеш нещо свястно, приятно, хубаво. Спреш ли да драскотиш тъпотии за социализЪма и Русията, се превръщаш в доста поносим човек.

А с Евгений и аз съм имал взимане- даване и, както вече се досещаш, и с него съм се ебавал, както с всички вас. Такъв ми е просто адетът, манталитетът, характерът.

Твоят случай доказва, че и от Евгений има някаква полза.

Що се отнася до книгите, те не са негово творение, защото той не е от най- интелигентните ни съвременници.

Ще спра дотук... За останалото ти може да се досетиш и сам.

цитирай
12. getmans1 - ВенциВ1951, светията с рошавия ...
03.05.2018 17:41
ВенциВ1951, светията с рошавия ореол май,че си забравил вехтата приказка, " Няма светец който не е бил грешник и грешник който да не може да е стане светец.".
В тази си изповед НЕ си забравил и да добавиш и патологията си на лъжец и клевтник по рождение, вероятно.
За сега ще ти припомня само това:
"За ебане не ставаш, че си много грозен а като те гледам и за бой не ставаш!"
"Хайде покажи си данъчната декларация."

Това е за сега, че отивам да полея колците на доматиту.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Гетьо,
03.05.2018 18:21
getmans1 написа:
ВенциВ1951, светията с рошавия ореол май,че си забравил вехтата приказка, " Няма светец който не е бил грешник и грешник който да не може да е стане светец.".
В тази си изповед НЕ си забравил и да добавиш и патологията си на лъжец и клевтник по рождение, вероятно.
За сега ще ти припомня само това:
"За ебане не ставаш, че си много грозен а като те гледам и за бой не ставаш!"
"Хайде покажи си данъчната декларация."

Това е за сега, че отивам да полея колците на доматиту.


аз не бях добър ученик, направо слаб си бях, но за метафора, хипербола още помня.
Съвсем различно е това което цитираш-нито съм те виждал, нито мераци съм имал-това е каламбур и е свързан с нещо Няма омраза, има закачка

Вчера имаше злоба, вчера имаше омраза в коментарите на някоя си Елеонора и небезисвестната Пискова. Различни са нещата. Директно се обръщам към теб, а не към лели, майки и прочие
цитирай
14. getmans1 - http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/04/29/dyrdorene-ili-davane-shans-na-kofichko-da-dokaje-za-poreden-.1606057
03.05.2018 19:10
... Мисля, че можеш да си отвориш линка и в ком.. 33 и 35 са имената. Прочети го, щото не помня колко пъти вече ти го припомням /там са мои отговори на твои, твои уж въпроси/. Не, че научиш нещо изключително но поне ще разбереш, че като не отваряш стари и преживенк вече въпроси най-малкото ще си спестиш гърченето и курвенското измятане.

Иначе мен хич не ме интерисува кога и къде си се научил да пишеш и четеш и най- малко аз ще съм човека дето ще ти го припомня ден през ден.
Този факт за мен не е толкова значителен за мен колкото пенсията ми за теб. Опс забравих длъжноста и професията на дъщеря ми.

Айди за сега, че парцалесата нещо мърмори в градината горката, сигур си мисли, че къркам тайно пърцуца.


vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
ВенциВ1951, светията с рошавия ореол май,че си забравил вехтата приказка, " Няма светец който не е бил грешник и грешник който да не може да е стане светец.".
В тази си изповед НЕ си забравил и да добавиш и патологията си на лъжец и клевтник по рождение, вероятно.
За сега ще ти припомня само това:
"За ебане не ставаш, че си много грозен а като те гледам и за бой не ставаш!"
"Хайде покажи си данъчната декларация."

Това е за сега, че отивам да полея колците на доматиту.


аз не бях добър ученик, направо слаб си бях, но за метафора, хипербола още помня.
Съвсем различно е това което цитираш-нито съм те виждал, нито мераци съм имал-това е каламбур и е свързан с нещо Няма омраза, има закачка

Вчера имаше злоба, вчера имаше омраза в коментарите на някоя си Елеонора и небезисвестната Пискова. Различни са нещата. Директно се обръщам към теб, а не към лели, майки и прочие

цитирай
15. starforlife - ~ 9. vencivaleri1951
03.05.2018 20:50
Да, от Панагюрище съм и Бекярови са ми почти съседи.

И виж сега:
КАКТО КАЗАХ ВЕЧЕ: ТИ ИЗОБЩО НЕ МЕ ПОЗНАВАШ, НО СЕ НАХЪСА ДА СЕ ДЖАФКАШ С МЕН.

~ Не, не съм ловец. Не обичам смъртта, а ми се налагало доста по-често от нормалното да я гледам в очите.
За мен да отстрелваш животно за забавление е равностойно на безчовечие.
В същото време нямам психологическата бариера да застрерям човек, който е изверг.

~ Не, не съм ти скочил под въпросния постинг. Пискова ми беше на гости и не мисля, че прекрачваше границата, а другата, кояго е от "дружинката на хареснания от теб бле(й)ки" се държеше като пачавра.
А ти не си този, който да съди Пискова - това ти казах. Или по-точно - да изисква от нея.
Изисквай от аверите си, а не от нас, "другите".

~ През живота си съм спасил от сигурна смърт таман 4 човека. Едното беше 12 годишно дете.

~ Изгубил съм (чисто латентно) поне 2 пъти по толкова. И не говоря за починали от естествена смърт.
Затова и, Венци, ловът на животни за мен е престъпление.
Зная 6 начина за умъртвяване на човек с голи ръце в рамките на минута, защото не те зная какво самбо си тренирал, но е факт, че школата в П-ще беше една от най-добрите в света, а възпитаниците й громехме наред.

Да продължавам ли?
Че защо?
Та да се подиграваш с думите ми, които за разлика от на тези от "дружинката ви" винаги са Истина?

Еех, Венци, Венци... Колко жалко, че така излагаш годините си...
цитирай
16. blackpredator - фана ли Венци?
03.05.2018 22:40
не Гочо, Рамбо е Плагиатора..
цитирай
17. vaquero - vencivaleri1951,
03.05.2018 23:57
Наистина си за ожалване и май изпадаш и в депресия, след като си написал това словоизлияние.
На баща ми вуйчо му, мой дядо, му казваше : Докато четеш Достоевски, хората си оправиха положението. Това при социализма. И аз не излязох по-добър от баща си.
цитирай
18. starforlife - ~ 16. blackpredator
04.05.2018 06:42
blackpredator написа:
фана ли Венци?
не Гочо, Рамбо е Плагиатора..

Виж сега, комплексарче смотано...
Ти имаше своя "Тетевен".
Да беше довел 3-4 с теб, да беше посегнал, че да не ги пиша тези неща сега, а да показвам снимки.

Не можа да се справиш с гугълването, което ти дадох, нали? И увърташ ли увърташ.
Щеше да е още по-голЕм смех да не се справиш с това от Корти и да не откриеш самия себе си.
Тъп кретен си ти, Кофичко, тъп кретен.

Кога казваш ще е "Тетевен 2"?


ПС: Та? Откъде е текста:

-Tукa e ужac cеcтpата...Зуумни пpeз пpoзоpеца. Имaме cи вeче oще двa блoкa и eднa гpaдинкa пo мaлкo!
-Дa бe...:( нa дeн в Сoфия ocтавaли пo 200 чoвекa, тpябвa дa имa къдe дa живeят.
-Бe нe знaм.. aма e мнoгo злoбнa лудницa..Cутpин нe мoжe дa ce измъкнeм oт квapталa пoлoвин чac.
-Хaxа тpaфика ли e нaй-гoлемия пpoблем.
- E не.... нaй-малкия e. Tука вcички ca „бoтовe” cестpа ми, „пpoбки”, aма aз ги хpаня c лoшия xляб и нe мe интepеcува.
-Ъ?
- Увoлнявaм ги бe!
-Аaaаа....a ти?
- Mи aз cе събуждaм cутpин, пpoтягам cе, излизaм в лoшо пpoграмиpaния cвят и к’вoто cтанe...


Нали за плагиатство говориш, без да умееш ефективно да ползваш Гугъл? Дай да видим способностите ти де. И това, че "тогава нямало гочета".
ЛЬОЛЬО!
цитирай
19. germantiger - :D
04.05.2018 10:07
ах ти жертвата, горката...

и никой дори не те е убил от бой

ама как - нали такива като баща ти (no ne toj) са убивали след 9-и

или той се е възпротивил, прогледнал бил - дай Боже

кажи сега:

ВИЕ КОМУНЯГИТЕ ЛИ СТЕ ЖЕРТВИТЕ?

КОГА БЯХТЕ ВИЕ ЖЕРТВИ - ОТ 25-ТА ДО 44-ТА ЛИ

а 45 годинь пак ли бяхте вие жертви

ВЕНЦИ - ЖЕРТВАТА така трябва да те зовем - паретизанско име
цитирай
20. germantiger - +
04.05.2018 10:19
Разбира се, че ще споменавам колко е убил дядо ми!

С ВАС ТАКА!

Вие с това се хвалихте 45 години и сега бълнувате народен съд и шумкарство

такива като вас трябва да бъдат избивани - виновните

именно зщаото след 1989 г. не ви екзекутираха заслужилите от вас

ти бе курво червена - питал ли си ме кого аз нейде съм опазил по света

или щото не са били руски курви не те вълнува

ВИЕ 45 ГОДИНИ СЕ ХВАЛЕХТЕ КЪДЕ КОГО СТЕ ТРЕПАЛИ

ЗА ВАС НЯМАШЕ НЮРНБЕРГ, НЯМАШЕ СЪД

ЗА ВАС НЯМАШЕ ЕКЗЕКУЦИИ СЛЕД 1989 Г.

ВИЕ РАЗВЯВАТЕ ПЕТОЛЪЧКИ ПО ПРАЗНИЦИ

ваща майка ако беше време да докопам от вашето семе бих й дал

вие ме научихте на това, а дядо ми просто е бил по-кадърен войник от руските въшльовци, нищо ново, то е есетествено
цитирай
21. germantiger - ...
04.05.2018 10:26
vaquero написа:
Наистина си за ожалване и май изпадаш и в депресия, след като си написал това словоизлияние.
На баща ми вуйчо му, мой дядо, му казваше : Докато четеш Достоевски, хората си оправиха положението. Това при социализма. И аз не излязох по-добър от баща си.


поздравления червен

аз също бих чел Достоевски вместо да си "оправя положението"

но все пак съм наивен идеалист, предпочитам литература пред салата, а и ракия не пия
цитирай
22. troina - аа, Тигре, едното не пречи на другото....
04.05.2018 11:42
аз също бих чел Достоевски вместо да си "оправя положението"

но все пак съм наивен идеалист, предпочитам литература пред салата, а и ракия не пия
цитирай
23. germantiger - да тройна
04.05.2018 12:31
а добър ден, разбира се, че не пречи - двете вървят ръка за ръка

обикновено хората които говорят за оправяне на положението НЕ разбират че двете вървят ръка за ръка

тия с литературата ми се струва, че разбират по-балансирано двете по една проста причина

от силата на живота и парите никой не може да избяга - вкл. човека с книгата не може избяга от житейската реал ност

обаче хората със слата и ракията рядко ще идат при книгите, зщаото именно битието не ги притиска и не изисква книгата задължително както света иска парата и имането императивно
цитирай
24. germantiger - ...
04.05.2018 13:11
много поздрави на ВЕНЦИ - ЖЕРТВАТА

КОМУНЯГИТЕ ЖЕРТВИ... горките те

лека вечер - ще излизам

ако налетя на другарки ще проверя по-червени ли са им пичките като червената им партия
цитирай
25. vencivaleri1951 - Бог ми е свидетел, че не искам от години да водя този спор с теб
04.05.2018 13:21
[quote=germantiger]


но идва време когато това не може да стане-още повече , че и донор на семе се пишеш-семе проблемно с менталността според мен

За баща ми-той не е в България от 43, до почти 50година на миналия век, като изключим отпуските в курсантското училище в Югославия и през 46 един семестър медицина-е махат го от там и го пращат да учи за военен.През 43та става партизанин в Сърбия и от там та до Виена. През цялото време се е бил сещу регулярни подразделения на Вермахта и СС. Това са години и най -вероятно е имал по голям успех , а очевидно и късмет от дядо ти. Разликата между дядо ти и него е в това, че първият е влязал в чужда страна да трепа и граби/нямам предвид лично/, а баща ми е защитавал страната на майка си. Никога не е говорел за убийство-за фронта е разказвал главно комични ситуации-например как е получил орден Сталин с насрани гащи , и как маршал Толбухин му казва- Поруучик Вы думали , что война пахнет духами-нет война пахнет говнами/ Това защото баща ми го било срам да излезе пред строя за ордена и го избутват войницете му. Онзи разбира за какво иде реч и казва тази култова фраза.
Баща му, дядо му е кавалер на кръст за храброст и го получава при Дуранкулак, макар, че е русофил до мозъка на костите/към болшениките имаше резерва защото първо беше земеделец и второ беше силно вярващ/ След войната го пращат/вероятно заради кръста/ да учи нещо като техникум в Австрия. Връща се от там като специалист по влаковете, но е и заразен от профсъюзното двишение в Австрия. По време на железничарската стачка е сред лидерите средна ръка в нея. Осъден е на смърт по закона за ЗЗД/за чисто синидикални искания/, но е помилван по две причини-пари и това, че е герой от войната. На братовчедму Д петков размахва "кървавата риза" в Народното събрание-пребит почти до смърт и хвърлен в дере-оцелява по чудо. След разбиването на БЗНС от комунистите дядо не гласува до смърта си, а той живя доста дълго. Изселен е пожизнено и без право на държавна работа. Бил е и глобен солидно защото учителства известо време.
Когато баща ми и чичо ми отиват партизани при тито
запалват и къщата му в селото където е изселен, заедно с добитъка и хамабара през зимата
На баба ми в селото на 50 км от Ниш твоите сънародници правят мазало изкарвайки си го на селяните заради това че са им набили канчетата на източния фронт-предимно старци , жени и деца. Някой внук германски вероятно също ще каже, че е дядо му е убил доста сърби в селото , щото бил по способен. А баба ми неспособната цяла седмица е погребвала родата си. В къщи обаче никога не са ме учили да мразя която и да е нация. Писал съм как щях за малко да стана германски зет и за миг не съм и помислял, че германците са убили мои роднини, а родителите въобще не са ме спирали. Дядо , дори беше доволен-той беше с голямо уважение към немците-все пак макар и 15месечен техникум се смяташе за техен възпитаник. И сега си мисля като те чета, дали евентуално мое дете ако този брак се беше осъществил, нямаше да брои сърбите които негов дядо е затрил-тоест мои роднини!?
Не знам защо, но ти си възпитан да мразиш и слава Богу , че това е далеч от мен




цитирай
26. blackpredator - альоу, партенотайгъра, внукът на по-кадърния войник
04.05.2018 13:29
руските въшльовци окачиха червен байряк на Райхстага
и килотите на баба ти на кандилото..
цитирай
27. starforlife - Релевантна (и ноторна - и ноторна) реплика, Кофичко.
04.05.2018 15:38
blackpredator написа:
руските въшльовци окачиха червен байряк на Райхстага
и килотите на баба ти на кандилото..

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/05/04/sharanolov-kratko-razkazche.1606904
цитирай
28. krumbelosvet - Все пак
04.05.2018 23:19
Един е главният пияч на мозъци в блог.бг. Постолът се оказа майка Тереза пред тигъра. Требе да се трие. Той живее в блога и се храни с жертвите на гаврите си. Психо-вампиризъм.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5058744
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031