Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2011 16:00 - IsaBella (Isabella Rossellini)
Автор: action Категория: Хоби   
Прочетен: 4111 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.04.2011 17:59


От любов до омраза разстоянието е една крачка, казват. Обратното разстояние е същото. С парфюмите по-често ми се случва да преминавам пътя по първия маршрут, но когато се случи обратното е много приятно. Това е именно един от тези случаи.




image

Този парфюм е изключителна рядкост. Ако го откриете в някой прашлясал ъгъл на квартално магазинче, грабвайте всички останали в магазина количества без да се замисляте. Парфюмът е вече спрян от производство и е неоткриваем дори на парфюмни аукциони. От съвсем скромната му някога цена, вече няма и помен- ако се появи на аукцион, може да достигне доста сериозни суми като крайна цена. Предполагам след години ще хвръкне още повече, т.к. парфюмът неизменно си има своите почитатели, а количеството му в продажба е крайно ниско. Аз с удоволствие бих се презапасила. Това е първият ми парфюм от тази марка, от която нямам впечатления да излизат шедьоври. Беше купен изключително по горепосочената причина. Като всеки типичен парфюман, и аз предпочтам да нося неща, които нямат много други хора.

Малко за самият парфюм.

Създателите му са Richard Herpin (създал също Badgley Mischka  Birman Van Cleef& Arpels) и Nathalie Lorson (автор на Уикенд Бърбъри, Перлите на Лалик,Уиш Шопар, Зен Шисейдо, Сисили Габана и др.  известни парфюми).

 

Пирамидата му е доста интересна. Боб тонка и хелиотроп в началните ноти още, въпреки че сме свикнали да бъдат в базата. В базата пък има дъбов мъх и ветивър, което говори по-скоро за шипър. Но това в никакъв случай не е шипър. Ванилено-ориентален. Сладък парфюм с вкус на ванилов сладолед и никакъв мъх аз не улавям дори в малки количества.

Започва много силно, блъскащо в носа дори, със смес от цитруси, тонка, магнолия, хелиотроп и тютюн. Някаква странна смес, свежо-сладка, но с някакъв химичен привкус и мъжка нотка, предполагам от тютюна. Много бързо се смегчава и колкото повече време минава, толкова по-меко ванилов става. Пудрен определено, улавям теменужки, които не са заявени в пирамидата.

image

Усещам някаква металическа химична нотка в него, която ме дразни. Усещам я същата в друг един парфюм-  Sun Moon Stars (K.Lagerfeld), макар че тук за разлика от парфюма на Лагерфелд е доста по-слабо и по-носибелно. Не знам коя точно съставка ми дава това усещане, дали от хелиотропа, който присъства и в двата...

Като цяло, аз много бързо го бракувах парфюма още с получаването му. «Евтин» беше първото, което ми мина на ум. Не разбира се, никак не съжалявах, но не е шедьовър. Мило и симпатично- може да се носи.  Но много странно, последващите дни все по-често посягах към червеното флаконче. Да, абсолютен антидепресант. Вкусен, пудрено-сладък, шлейфов и сравнително траен. Трайността е от средните, но абсолютно приемлива. На моята кожа която принципно парфюми задържа зле, се държи чудесно 5-6 часа без подновяване. Като през цялото време парфюмът се чувства  много осезателно, поне моят нос не развива привикване и го усещам през цялото време. Което е едно хубаво качество ако парфюмът ви радва. Само за седмица червената Роселлини, от не особено харесван парфюм стана един от фаворитите ми за тази пролет. Никак не ме учудва факта, че поклонниците му го издирват под дърво и камък и когато се появява по аукциони, става бой за него.

Много, много симпатично парфюмче. Жалко, че успях да купя само 30 мл., но ако ми изпадне, ще набавя стратегически запаси.

image

 

 

 








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: action
Категория: Хоби
Прочетен: 43237
Постинги: 7
Коментари: 1
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930